خاطراتتان را آنلاین در EverNote ثبت کنید؛ دفترچه خاطرات چندرسانه ای
معرفی سایت های جذاب و کاربردی
معرفی سایت هایی با خدمات جالب و کاربردی
درباره وبلاگ


هدف از ساختن این وبلاگ معرفی سایت هایی است که خدمات جالب و کاربردی ارائه می دهند.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

حتما برای شما هم پیش آمده که برای مثال در سفر بودید و دوست داشتید فورا خاطرات خود را در یک جای مطمئن ثبت کنید . خاطراتی که می تواند شامل عکس ها , متن ها , تصاویر و یا صدای شما در اون مکان باشه

EverNote در حقیقت سایتی‌ست که شعار آن “Save your ideas, things you like, things you hear, and things you see.” ایده هاتون و چیزهایی که دوست دارید را ثبت کنید ؛ چیزهایی که می بینید و می شنوید و بعد در هر نقطه ای که بودید به آنها دسترسی پیدا کنید .

برای مثال متن خود را در نرم افزار پی سی Evernote ذخیره و بعدا در گوشی آیفون خود یا آی پاد خود مشاهده و آن را تکمیل و یا خاطرات خود را مرور کنید . اورنوت نرم افزارهای مجزایی برای  مک ، ویندوز و وب کلیپر دارد و برای گجت های پرتابل نظیر آی‌پد ؛ آی پاد و آیفون ؛ اندروید , بلک بری , پالم و ویندوز موبایل نیز نرم افزارهای جداگانه ای دارد که با نصب هر یک روی وسیله خود می توانید خاطرات و نوت های خود را ثبت و توسط آن سینک کنید.


حال یک مثال می زنم ؛ من نرم افزار اورنوت را روی لپ تاپم و همینطور آی پادم نصب دارم , در سفر با دوستان خاطرات خود را به صورت صوتی ضبط و آن را به اورنوت خود در آی پاد انتقال می دم , حال می توانم در همان لحظه به آن فایل صوتی روی لپ تاپم دسترسی داشته باشم و البته از این مطمئنم که همه این خاطرات و عکس ها و صداها در یک جای امن نگه داری و همیشه در دسترس خواهد بود. در حقیقت با EverNote هیچ جیز را فراموش نخواهید کرد و همیشه خاطراتتان همراهتان خواهند بود . برای ورود به این سایت اینجا را کلیک کنید .

منبع :

http://barsam.ir

موفق باشید؛

الهام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • خانه طرح
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معرفی سایت و آدرس nobbysites.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 31721
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1